Nytvättat

Det här är vår bil. Visst är den blank och fin! Nästan så att man kan spegla sig i den. I vår familj är det makens uppgift att städa och tvätta bilen. Det gör han, ogärna, i genomsnitt en gång per år. Däremellan hoppas vi på lite regn som sköljer av den värsta skiten. I går, när jag for i väg till den lilla lanthandeln fick jag stränga order om att inte bege mig ut på några skogsbilvägar. Och vad händer? Idag fick jag följa med två killar som jobbar i ett björnprojektet långt ut i skogen efter krokiga dammiga skogsvägar. Du kan ju gissa hur bilen såg ut. Men vet du, det gör inget. För det jag har varit med om idag var riktigt intressant. Nu ska jag sammanställa min upplevelse och om några dagar lovar jag att dela med mig till dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0