Undrens tid är inte förbi

Sent ska syndaren vakna. Det känns nästan som om middagsbloggen gått i graven. Tiden har lagts på annat. Typ ett företag som tagit all tid. Å bara för att inte få långtråkigt. Nån gång. Så har vi dragit på oss tidernas rustninsprojekt. Nytt hus. Nya idéer. Och massor av jobb.
Vi säger så här. Det blir inga middagstips. Matlagning är överskattat. Nu lever jag i tidsnöd. Det ska gå fort. MEN... Det ska fortfarande smaka gott. Mycket gott. Så mina vänner. Inga förväntningar på recept. Utan det blir lite betraktelser. En och annan bild. Om jag nu ägnar lite tid åt mina bilder. Och naturligtvis blir det en och annan snickerihistoria.
Glad midsommar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0